Followers

lagu

Saturday 15 December 2012

cerita ini



            Sedar ataupun tidak,tinggal lagi beberapa jam je lagi aku nak tinggalkan kampung halaman ku..sedih pun ada..terasa sekejap je masa berlalu..walaupun pernah berjauhan dengan family tapi rasa sedih tu masih terasa..lepas nie,semuanya aku kena buat sendiri..kakak aku kata,hidup berdikari akan membuat kita menjadi lebih matang..kini,harapan dan tujuan ku hanya satu..mencari kerja yang halal dan menyimpan duit untuk sambung belajar..semoga usaha aku ini diberkati Allah..
             buat kawan2 aku,wawa,ama,nisa,ekin n smua geng2 kelas 6A2..aq akan merindui setiap kenangan yang telah kita lalui..mungkin nanti kita jarang jumpa..dan mungkin masa ambik result STPM t kita akan bertemu..insyaAllah..

No comments:

Post a Comment