Followers

lagu

Wednesday 3 October 2012


Kalau bercerita tentang cinta,saya memang angkat tangan.bukan sebab saya nak bercerita tetapi saya nak berundur diri..cinta,memang memeningkan saya..banyak cerita dan banyak pengalaman yg saya dengar dari org2 sekeliling saya mengenai cnta..jika tnya saya apa itu cnta,hnya senyuman yg saya hadiahkan kerna cnta saya hnya pd mak dan ayah saya shja..cnta kpd Allah dan rasulnya memang wajib.jika d tnya siapa lelaki yg pertama yg hdir dlm hidup saya slain family saya, saya x mampu memberikan jwpn itu..hidup gadis sprti saya hnyalah biasa2 shja..tiada yg istimewa.aq menghalang cnta yg msk dlm hati aq..aq pagari dgn pagar yg kuat..aq takut utk memberikan hati aq pd org yg salah..ckup shja saya lihat org menderita kerna cnta..saya x mahu di sakiti..aq takut hati aq x kuat utk menerimanya..tp aq tahu,skuat mana aq menolak dan skuat mna aq menghalang cnta msk ke hati,1 hari nnti aq psti akn merasa cnta..cinta kpd suami ku yg sah..itulah yg aq impikan..
         so,sekian sahaja cerita merepek meraban dari saya hari nie..tq :)

No comments:

Post a Comment